Otworz ticket

Wsparcie techniczne LASIT ma zaszczyt udzielić ci pomocy. Na początek opowiedz nam o swoim problemie.
Bardzo dobrze. Podaj teraz swoje dane kontaktowe.
Na koniec podaj nam kod NP twojej maszyny

Gdzie znajdę kod NP?

CE__3 Otworz ticket CE__4 Otworz ticket CE__1- Otworz ticket CE__2 Otworz ticket
Jeśli chcesz, możesz także załączyć pliki związane z problemem.
( jpg,pdf,lmf,dxf,zip,png)

Upewnij się, że wprowadzony kod NP na pewno odpowiada kodowi znajdującemu się na tabliczce CE twojej maszyny. Jeśli kod NP nie zostanie podany poprawnie, nasz system nie będzie w stanie obsłużyć prośby o wsparcie techniczne.

Jeśli jesteś pewien, że wprowadziłeś poprawny numer, prześlij swoje zapytanie. W przeciwnym razie naciśnij wstecz i sprawdź dokładnie podany numer.


Oświadczam, że zapoznałem(-am) się z polityką prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji mojego zapytania zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 (RODO). Rozumiem, że przetwarzanie tych danych jest niezbędne do realizacji mojego zapytania oraz że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.